SEC Hungaroring, eine Aneinanderreihung surrealer Erlebnisse
Infos zu und mit Veranstaltern, aber auch zu anderen Themen,
über die es sich lohnt zu sprechen!
über die es sich lohnt zu sprechen!
- Halbschwede Offline
- Beiträge: 506
- Registriert: Donnerstag 30. November 2006, 20:49
- Motorrad: S1000rr 2023
- Lieblingsstrecke: Portimao
- Wohnort: Gothenburg @ Budapest
- Kontaktdaten:
Moin
Ich war da mit 27 Pusztaboys in box 37,38,39
Es ist unsere heimstrecke, deswegen haben wir die 600 rennen gewonnen (Berei Andras)
Wir hatten auch einer schneller 1000-er Kurdi Gábor aber er hat sich mit highsider abgelegt in kurve 2 während der endurance
ich bin ein alter man, ich freue mich fü ein bestzeit 2:08.629 während Gentleman rennen
Ich habe übrigen eine längere zusammenfassung geschrieben, wollt ihr das lesen?
gabor
Ich war da mit 27 Pusztaboys in box 37,38,39
Es ist unsere heimstrecke, deswegen haben wir die 600 rennen gewonnen (Berei Andras)
Wir hatten auch einer schneller 1000-er Kurdi Gábor aber er hat sich mit highsider abgelegt in kurve 2 während der endurance
ich bin ein alter man, ich freue mich fü ein bestzeit 2:08.629 während Gentleman rennen
Ich habe übrigen eine längere zusammenfassung geschrieben, wollt ihr das lesen?
gabor

februari: Aragon, Valencia, Castelloli mit BiPro
april: Hungaro, Slovakiaring, Pannoniaring
may: Brno, Hungaro Pann, Slovakia
Juni: Slovakiaring, Hungaro, Brno, Pann
- AndiGixxer Offline
- Beiträge: 4858
- Registriert: Samstag 29. November 2003, 18:42
- Wohnort: Kelkheim am Taunus
- Halbschwede Offline
- Beiträge: 506
- Registriert: Donnerstag 30. November 2006, 20:49
- Motorrad: S1000rr 2023
- Lieblingsstrecke: Portimao
- Wohnort: Gothenburg @ Budapest
- Kontaktdaten:
Ich schreibe in 2 grössere ungarische foren und versuche fahrer für ausländiche trainings organiesieren, meine beitrags werden heufig gelobt, hoffentlich wird es genauso mit euchAndiGixxer hat geschrieben:Hi Gabor,Halbschwede hat geschrieben: Ich habe übrigen eine längere zusammenfassung geschrieben, wollt ihr das lesen?
gabor
ja gern.Stell mal rein hier oder nen Link.
Viele Grüße nach Budapest (ich bin mittlerweile wieder in Frankfurt)
Andi

Elsö nap a 3 napos svájci-osztrák-olasz-svéd Hungaroring pályaedzésröl Junius 6-8
Ma rövid leszek, hulla vagyok
mind a 27 magyar versenyzö idöben megjött, söt 2 extra is (Dudi Peti jött oktatni 4 amatört)
sikerült egymás melletti boxokat kapnom, kidobáltuk a közfalakat igy kurva kényelmes lett
A lassu csoportban elsö menetben padlot fogott Tompecs Balu régi Gixeffjével, de semmi gáz, tudta folytatni, nálunk több bukta nem volt.
Egész nap nem láttam sérüléses buktát
Érdekes modon használják a kék zászlokat pedig edzésen nem szokták
2 gumis is van az egyik komondottan olcso, 5 €, de senki nem hozott eurot, mindenki tölem akar eurot, de holnap már nem adok...
Már délelött nem volt jobboldala a gumimnak mégis lenyomtam vele az egész napot (mégiscsak igaz hogy a Brigivel az utolso miliméterig nincs gond a tapadással)
Aqua aszongya emeljek még a hátulján mert furán néz ki az elsö gumim, hallgatok rá
Aqua egész nap állitgatot minden félét, egyszer sirva jött le hogy beszarhatott a benzinpumpája, egy rövid generál után megállapitást nyert hogy csak a benzin fogyott el (hát ugye aki ugy átépiti a gépet hogy benzinlámpája sem marad)
Tacsi többször is boldogan jött le a pályárol a pb javitás végett
Berisz alig ment ma, kiméli az eszköztárat
Tita elszakitotta féknyeregcsavart, de szereztünk másik csavart
Snaket visszatették a tanulocsoportba mert szarul ment délelött
Rafiki csak kostolgatja SV régi RSV-jét
Mi is akarunk endurance csapatot, elvileg Lajcsi (2:04), Dávid Gabi (2:07) és én (ma csak 2:11, de majd holnap uj gumival 10 alatt)
Sikerült az ifjabb Bérczi rábeszélni hogy csatlakozzon legjobbakhoz igy lesz egy Dream-Team, szerintem dobogos esélyesek: Aqua, Berisz és Dave
Biztos sok momentumot elfelejtettem, de fáradt vagyok
3 napos Hring, második nap azaz szombat tömören
Nem tudom emlitettem-e korábban de ez a 190 feletti amatör garmada nem egy szervezés hanem 3, egy olasz, egy osztrák és mi egy svájcinál rendeltük a 27 magyar résztvevöt.
Ma jöttek cserejátékosok is Zsir és Lajcsi.
Délelött még lehetett idöméröt menni a versenyekre, le kellett adni minden csapattag nevet az esti 4 órás endurance-ra.
Tita megkért hogy menjek ki vele, hátha sikerül meghuznom. Ö lassu csoportban volt igy szerencsére nem voltam nagyon zavaro a rengeteg hátratekintéssel, 2-3 kört mentem elötte, sajnos nem volt komoly tempo.
Ezekután a -3 kanyar elött elkezdtem húzni a gázt mert ez volt az utolso idömérés javitási lehetöség.
Pár perc múlva piros zászloval leintés. A boxban lévök kérdezték mi volt? Mondtam nem láttam semmit, 2 perc mulva feltünt hogy Tita nem jött le, de épp akkor jött be Sztrogof és rögtön azzal estem neki: Tita esett? Sajnos bolintott és röviden el is mondta a történteket mert pont elötte történt: Célegyenes végén (gondolom ez Titánál 230-240) féktávon 2 másik motoros volt Tita elött és oriási gumifüstöt látott aztán Tita pörgött az aszfalton vagy 50 métert és mozdulatlan maradt az aszfalton, tehát a pályán. Természetesen most csak találgatok de valoszinü bátrabban akarta vállalni a féktávot és utolért 2 ultra kezdö motorost akikbe nem akart belerongyolni, a választ sosem fogjuk megtudni, mert Tita nem emléxik semmire
Bementünk hozzá a medical centerbe, akkor már magánál volt és vidámnak tünt, örültünk hogy nem tört semmilye, elmeséltük neki hogy hogy történt és hogy a motorja jol van, Grapixx (Dávid Gabi) visszavitte neki a személyijét, taj kártyáját, vitt enki utcai ruhát és igy várta a korházi szállitást.
Másfél óra mulva felhív Tita a korházból és kérdezni tölem hogy mi történt. Mondom elemeséltem már, aszongya mondjam mégegyszer mert nem emléxik. Pedig nekünk akkor ott a medical centerbe már tök ok-nak tünt...
Ebédszünet elött volt a Gentleman verseny (ezt más szervezök Old Mans Cup nak szokták hívni). Erre csak ketten kvalifikáltunk Gabesszal, igaz ö jobb köridövel, én csak 2:12 vel. Ez a verseny egybe ment a Rookie versennyel, ahol Dvorán Peti volt kvalifikálva, de ö nem idult el mégse és igy Qpi beugrott helyette.
Csak hogy tisztába legyetek a 197 vegyes nemzetiségü amatör motoros szinvonalával: Kurdi Gabi 2:01 el csak 12. volt a listán, 2:07-es idövel csak 72. volt Grapixx
Na a versenyröl: én utálom a rajt utáni tumultust és ezért nem merek annyira gyorsulni mint amennyire képes lennék az elsö sorból, persze a kamikáze piloták ezt kihasználják, ezért a rajt utáni fél körben álltalában többen meg szoktak elözni. Viszont elém került osztrák srác és arra ráakaszkodtam és mivel nem távolodott, ettöl bátorságot meritettem és üldözöbe vettem, pár kör után láttam hogy cél egyenesben megfogható a srác, az elsö kisérletemnél elmentem neki a célegyenesben de nem sikerült ott befordulni ahol szoktam mert elkurtam fektávot, igy ö szükebb furduloval visszajött, viszont a kettes kanyarnál ismét belül beszúrtam neki féktávon és mégegyszer már nem tudott elmenni. Mivel éreztem hogy a nyakamban van ezért valoszinüleg nagyon keményen tolhattam mert a verseny végére 2 db uj pb is lett ebböl az utolso 2:08.629. Qpi és Gabesz is elöttem végeztek jóval, de a pontos helyezés emlékeit elnyomja a freibier tegnap esti mennyisége (de van amit nem felejtek, pl a freibier Heineken hordoban csapolodott ) Ja és persze a saját helyezésem a gantlemanban 16.
Délután már nem is nagyon akartam kimenni mert tudtam hogy elég fáraszto lesz a 4 óras endurance, de az egyik lassu csoportba mégis kimentem és nagyon furcsa dolgot láttam. Utolértem egy csinos ukrán csajt R6 -al tolta, nem is ment rosszul a csaj, de a minusz 3 kanyar elött féktávon tulságosan belenyulhatott az elsö fékbe mert szabályos stoppie oversize-al átfordult a motor a csaj az aszfaltra repült a motor elé, alig birtam kikerülni, azonnal piros zászlo, a csaj korházban végezte
Tacsi Team idö elött lemondott az endurance részvételröl, igy Bérczi Dave késöi kiszállását a Berisz-Kurdi duo Robival pótolta.
Qpi Team 2 fös
Berisz-Aqua-Robi
Grapixx-Svéd-Lajcsi
Sztrogof-nem is tudom kivel indult duoban
Tehát 4 magyar csapat
Beriszéknek merész tervük volt: mindenki egy teli tankot kimotorozik mielött bejön cserélni, ez nekem nagyon fárasztonak tünik, de Berisz kezdett és tényleg kibirta a teli tankot, asszem 45-50 percig volt kint és kurva jó helyezésröl jött be cserélni, felhozta a csapatot a 6. helyre. A második ember Aqua volt, de pechére 2. kanyarig jutott csak mert akkor kezdett el esni az esö és egy highside leszedte, meg is ütötte a lábát de nincs törés ( remélem javulsz druszám). Tulajdonképpen folytathatták volna a versenyt amikor Gabi behozta a tranyot, de ez a csapat nemcsak a részvételre számitott, hanem jó helyezést akartak igy inkább feladták.
Nálunk Grapixx kezdett, a taktika barátságos volt, 20 percenként csere ( mi a részvételre mentünk) èn mentem ki második emberként, Snake volt az integetö ember meg a transzponder cserélö ember meg az esernyös lány is. Én ugy mentem mint egy rutinos endurance ember= pár másodperccel a pb-m felett a biztonságot szem elött tartva.
Utánam Lajcsi ment ki. Sajnos hamarosan elkezdett esni az esö. Grapixxal már tudtuk hogy Lajcsi be fog idö elött jönni mert abban megegyeztünk hogy esö esetén mi feladjuk. Meg is voltam lepödve hogy Lajcsi kint maradta a 20 percet pedig akkor már esett eléggé. Viszont amikor bejött akkor már teljesen vizes volt minden, igy Grapixx már nem ment ki. Lajcsi összcsomagolt és hazament.
Sztrogof csapat is feladta igaz ök tovább birták mint mi, mert nekik profilos gumijaik voltam nekünk meg csak slick.
Egyetlen csapatunk maradt pályán a Qpi Team. bátor huzás volt mert Qpinak addig slickel kellett körözgetnie az esöben ameddig a haverja feltette az esögumikat, azután már csak azzal a motorral mentek. Esö gumival szakado esöben ment a srác 2:40 es idöket.
Természetesen szinte a 37 csapatból már alig volt néhány csapat küzdelemben, a nagy esö miatt a legtöbb csapat feleadta. Grapixxal elmentünk kávézni, aztán bemondták hogy az esö miatt a versenyt 3 órásra röviditik. Ezekután elekezdett enyhülni az esö is és félórával a verseny leintése elött elkezdtünk dumálni arrol hogy kéne menni ovatosan az utolso köröket hogy értékelve legyünk. Természetesen a rangidösre osztodott ez a nemes feladat, igy gyorsan beöltöztem és a super slick gumimmal kimerészkedtem az esöben a pályára. Mondanom sem kell hogy milyen féktávokat vettem, gyök kettövel kanyarodtam, alig mertem kigyorsitani, mert éreztem a seggem alatt hogy a gázadásra már mászik is. Állandoan törölgetni kellett a plexit. Az a néhány csapat akik még versenyben voltak azoknak esögumival nem volt gond elmenni mellettem, viszont egyszercsak feltünk elöttem egy nálam is lassabb versenyzö, ugyhogy nekifeszültem és megelöztem, persze ö is slickel evezett.
Összességében másfél órás pihenövel ugyan de befejeztük, söt az egyik értékelésben 8. lettünk, Qpi Team elöttünk volt, de érdekes modon nem sokkal.
Engem a csapatom (Grapixx és Snake a segéd) már friss freibierrel vártak, amit továbbiak követtek.
Tacsiék nemcsak az endurance indulási szándékukat rugták fel, az ottalvási tervet is, igy csak 4 hajléktalan aludt a boxban: Snake, Rafiki, Grapixx és jómagam. a harmadik freibier után kiürültek a Heineken hordók, akkor áttértünk Aquabase aranyérmes Cabernet Savignon-jára, tényleg isteni volt, köszi. Elnököt felhívtuk hogy tud e valami öreg pokrocot, hálozsákot kihozni nekünk a Ringre és ezuton köszönjük a campingágyakat is. Rendeltünk pizzát, azt is felhozták nekünk a boxba.
Ja majdnem elfelejttem, rögtönöztünk egy fingó versenyt is, azt hiszem döntetlen lett...
Mégegy fontos dolog: Snake kihozta a Bátor blökijét is, igaz a második üveg Cabernet után átszólt a rácson a szomszéd boxba hogy odadja a kutyát egy nöért, de a németek nem ugrottak rá a bombaüzletre, pedig akár 2 nötöl is megszabadulhattak volna
Biztos kimaradt sok ember, sok sztori, sok eredmény, Tacsi pb-je, de bocsi, egy ilyen rövid beszámoloba nem fér bele minden, holnap folytatom
Utolsó nap a 3 napos svájci-osztrák-olasz-svéd szervezésü Hringen
Reggel a boxban ébredés: sok puhány köcsög akik puha ágyban aludtak és alkohol helyett langyos tej után feküdtek le, jönnek és felverik az igazi férfiakat, akik a motorjuk mellett alsznak. Zsiga legalább (camping)ágyba hozta a kávét.
Esöre ébredtünk, fél 11 töl lehetett felmenni. Megszünt a csoportbeosztás, egész nap freie fahrt volt tehát bármennyit mehettünk.
Zsir kivitte Tacsit és sikerült 1 sec-et igy lefaragnia a pb-böl 2:15
Én meg utolértem Rafikit és elé álltam és probáltam húzni. Ez nem volt ugyan megbeszélve de a sok hátrafordulásombol észrevette hogy az akarom hogy kövessen. 3 kört mentünk igy, és 5 másodpercet gyorsult.
Aztán jött a 600-as verseny. Berisz 6. helyröl indult, Grapixx 22. Lajcsi 26. Snake 32.
Berisz jol rajtolt, harmadiknak fordult, de már elsö körben felment a második helyre. Több körön keresztül második volt, mi csak sejtettük hogy tanulja a srác gyengéit. Addig addig tanulgatta az éllovast hogy a harmadik helyezett is elment mellette, söt a csávo az elsö is megelözte. Na már nem volt sok kör hátra igy Berisz belátta hogy eljött az idö. Sikerült rövid idö alatt élre állnia és még elönyre is szert tett a leintésig, Bravó, a magyar legény megmutatta a nemzetközi amatörvilágnak hogy hol lakik az isten.
Grapixx is elözött sokat igy 12. ként jött be a célba, és pb-t is futott 2:05.9
Snake még mindig keresi régi önmagát, igy ö hátul meccselt és persze kört kapott. A Snake-nál az jó hogy ezt a hullámvölgyet nagyon jól és poénkodva kezeli. Lajcsi az elsö körben elnézte a minusz 3 féktávját és épphogy meguszta bukta nélkül, ö ezt intö jelnek vélte és kigurult a boxba, összecsomagolt és hazament.
Nagy volt az öröm a magyar boxokban.
Rögtön jött az ezres verseny, sajnos a dobogó esélyes Aquabase nélkül.
Viszont itt mégis magyar indulókkal: Gabesz, Zsir, Dvorán Peti, Svéd
Hát erröl magam részéröl nem sok jot tudnék mondani mert nem voltam az elözö napi formámban, 4 körön keresztül szenvedtem de amikor beláttam hogy ma nem tudok 2:12 alá menni akkor a szenvedés helyett a boxutcát választottam.
Gabesz 15. Zsir 18.
Dvorán Petivel volt egy incidens: a rajtrácsról szo szerint kivették mert a körideje 2:37 volt és nem engedték hogy elmenjen a mezönnyel. Sajnos ezt ö valahogy félreértette és azt hitte hogy a boxutcábol kell startolnia a mezöny után, tehát szépen odagurult a boxkijárathoz és amikor elreajtolt az ezres mezöny akkor Jani bácsi beengedte öt. Persze a toronyból látták hogy veszélyforrást jelent a pályán és fekete zászloval kellett kiinteni, de ezt is félreértette és ahelyett hogy a következö körben állt volna ki, a célegyenes végén jött be a boxfal mögé. Jött is a föszervezö és jol lebaszta Petit.
Szegény Robit is a rajtrácsrol vették ki a lámpája miatt hogy nem volt leragasztva.
Szóval Kurdi Gabi eredménye hiányzott ebben az SBK versenyben.
Utolag is szoltak nekem hogy a mi kis magyar csapatunknál jonéhány motoron rajta maradt a tükör és nem volt leragasztva a fényszoro. Ez az én hibám is hogy nem szoltam erröl. Nem tudom miért gondoltam hogy ez mindenki számára evidens.
Délután nagyon kevesen mentek fel a pályára, a külföldiek csomagoltak, közülünk is jopáran.
Bár Repsol Zsolti is ezt tette volna. Az utolsó 10 percben a Mansel kanyarban egy mögötte érkezö német versenyzönek elment a féke és fékezés nélkül belerongyolt kb 200-al Zsoltiba. Zsoltinak eltört a combja, térde, bokája, a Honda is nagyon csunyán nézett ki. Szar zárás volt.
Zsoltit éjjel 4 órás mütéttel probálták összerakni, kb 10 napig korházban lesz.
Köszönöm mindenkinek a részvételt.
Többen is mondták nekem a 3 nap alatt hogy ez a többnapos edzés nagyon tetszett nekik, és ez a sok pályán tölthetö idö is meglepöen sokat tud javitani a köridökön.
A boxutcában 2 helyen is ingyen volt kora reggeltöl késö estig a kávé, kuglof szerü sütemény is mindig volt a kávé mellett. a Valentinos sátorban egész nap volt csoki, alma és banán ingyen. Hoztak magukkal masszört is. Szombat este csapolt Heineken volt ingyenes. Szoval a hangulat a szervezökön tényleg nem múlik.
Eredmények:
Gentleman és Rookie közös verseny, 2 értékelés és Svéd uj pb-je :
http://www.gh-moto.at/c3rg.pdf
Endurance 4 órásról 3 órásra változtatva, a 4 magyar csapat az LS Valentinos blokkban található:
http://www.gh-moto.at/c3ls.pdf
600-as verseny magyar gyözelemmel:
http://www.gh-moto.at/c3ssp.pdf
SBK verseny:
http://www.gh-moto.at/c3sbk.pdf
Hétfön este meglátogattam 2 sérültet, Titának fáj már a válla is meg a nyaka is.
Zsoltinak sokkal nagyobb fájdalmai vannak, nagyon sok helyen tört össze a lába, a combcsont is több helyen a térd is és a boka is.
Az izületek is sérültek, éjjel egyáltalán nem tud aludni, aki ismeri beugorhatna hozzá, én éjjel fél 11 kor voltam és semmi gond a bejutással, a Péterfiben van a baleseti ambulancián elsö emelet 107, Kránitz Zsolt a neve, minimum 10 napig bent lesz

februari: Aragon, Valencia, Castelloli mit BiPro
april: Hungaro, Slovakiaring, Pannoniaring
may: Brno, Hungaro Pann, Slovakia
Juni: Slovakiaring, Hungaro, Brno, Pann
- Pt-Race Offline
- Beiträge: 8949
- Registriert: Sonntag 4. Dezember 2005, 14:48
- Wohnort: HÖLLE
- Kontaktdaten:
JA WAS IST DAS
IST DAS DOPPELT HÖLLISCH

IST DAS DOPPELT HÖLLISCH




http://www.pt-race.de bin kein Mann der Worte , sondern der taten..
- AndiGixxer Offline
- Beiträge: 4858
- Registriert: Samstag 29. November 2003, 18:42
- Wohnort: Kelkheim am Taunus
- Greppy Offline
- Beiträge: 397
- Registriert: Montag 18. April 2005, 18:24
- Motorrad: GSXR 600 K6
- Lieblingsstrecke: Barcelona
- Wohnort: bei Minga
- Kontaktdaten:
War ein goiles Wochenende! Bis ich von Can´s (xyx36) sturz am So. abend gehört habe!
Hoffe das der alte Mann und seine Schulter bis in Most wieder fit ist! Gute Besserung!
Bin kurz vor 4 Uhr abgehauen als das passiert ist.
@David: war ein geiler Kampf im Sprintrennen!




Hoffe das der alte Mann und seine Schulter bis in Most wieder fit ist! Gute Besserung!
Bin kurz vor 4 Uhr abgehauen als das passiert ist.
@David: war ein geiler Kampf im Sprintrennen!



@Halbschwede,
ist ein super Bericht, aber der ist ja voll von Rechtschreibungsfehler!
Aber diejenigen, die des ungarisch mächtig sind hier im Forum werden sich sicher freuen
@Greppy,
Recht hast du! War wiedermal sehr kühl mit euch allen und den Valentinos Stammfahrern! Ich freu mich schon auf Most. Geht leider noch vier Wochen!
@Junky,
die 1.92 waren schon auf dem Weg zum Flughafen wieder zu allerlei Spässen bereit! Wenns nach ihm gegangen wäre hätte es noch ein "Rental-Car-Destruction-Derby" gegeben - aber zum Glück sind ja die anderen 1.92 zum Flughafen gefahren
ist ein super Bericht, aber der ist ja voll von Rechtschreibungsfehler!



Aber diejenigen, die des ungarisch mächtig sind hier im Forum werden sich sicher freuen

@Greppy,
Recht hast du! War wiedermal sehr kühl mit euch allen und den Valentinos Stammfahrern! Ich freu mich schon auf Most. Geht leider noch vier Wochen!

@Junky,
die 1.92 waren schon auf dem Weg zum Flughafen wieder zu allerlei Spässen bereit! Wenns nach ihm gegangen wäre hätte es noch ein "Rental-Car-Destruction-Derby" gegeben - aber zum Glück sind ja die anderen 1.92 zum Flughafen gefahren

Zuletzt geändert von triple6 am Dienstag 10. Juni 2008, 12:21, insgesamt 1-mal geändert.
"...aber Marge, Versuchen ist der erste Schritt zu Versagen!"
~~Homer Simpson, Springfield 1998~~
~~Homer Simpson, Springfield 1998~~
- Halbschwede Offline
- Beiträge: 506
- Registriert: Donnerstag 30. November 2006, 20:49
- Motorrad: S1000rr 2023
- Lieblingsstrecke: Portimao
- Wohnort: Gothenburg @ Budapest
- Kontaktdaten:
Es ist zu viel zu übersetzenAndiGixxer hat geschrieben:Köszönöm! Ich dachte, Du hast was auf Deutsch und nicht auf ungarisch
Leider ist es am Sonntag in letzten 10 minuten ein schreckliches unfall passiert, einen unseren fahrer (mit ein Repsol Honda) hat ein deutschsprachige fahrer in Mensel kurve abgeräumt, sein bremsen ist ausgefallen, der deutschsprachiga hat erzählt das sein bremsflüssigkeit auf sein stiefel gespritzt hat und um verzeihung gebeten. Er hat der schlüsselbein gebrochen aber unsere fahrer hat es schlimmer erwischt, er war schon mitt in der kurve als der hinterer mit über 200 reingeballert hat gerade auf sein bein eingeschlagen. Mehrfachen beinbruch, Knie, fussgelenk, alles gebrochen was es geht. In der nach hatte er ein 5 stundige operation, hoffentlich wird er wieder richtig gehen können (halbes jahr oder vielleicht ein jahr?)
Könnte dass sein dass der hinterman eine gute rennversicherung hat? Oder sowas gibt es nicht in Schweiz/Österreich ?
Ausserdem habe ich von eine andere interessante unfall von hinten erlebt: vor der minus 3 kurve hat ein ukraines mädchen mit hellblau kombi ein stoppie-oversize vor mir gehabt und hat ihr R6 übergeflogen= Rote flage

februari: Aragon, Valencia, Castelloli mit BiPro
april: Hungaro, Slovakiaring, Pannoniaring
may: Brno, Hungaro Pann, Slovakia
Juni: Slovakiaring, Hungaro, Brno, Pann
- GP503.de_Franz Offline
- Beiträge: 2189
- Registriert: Freitag 28. November 2003, 12:02
- Wohnort: Mannheim
- Kontaktdaten:
Hallo Gabor,
super Bericht, als wenn wir selbst mitgefahren wären!
Besonders beeindrucken mich Deine blumigen Umschreibungen und die retorischen Ansätze.
Highlites sind aber:
super Bericht, als wenn wir selbst mitgefahren wären!
Besonders beeindrucken mich Deine blumigen Umschreibungen und die retorischen Ansätze.
Highlites sind aber:
undjobboldala a gumimnak mégis lenyomtam
einfach zum wegschmeißen!kiméli az eszköztárat

- Halbschwede Offline
- Beiträge: 506
- Registriert: Donnerstag 30. November 2006, 20:49
- Motorrad: S1000rr 2023
- Lieblingsstrecke: Portimao
- Wohnort: Gothenburg @ Budapest
- Kontaktdaten:
Dann war Er, der Can der sein bremse ausgefallen ist und in einer ungarische fahrer in Mensel kurve geballert hat?Greppy hat geschrieben:War ein goiles Wochenende! Bis ich von Can´s (xyx36) sturz am So. abend gehört habe!![]()
![]()
![]()
Hoffe das der alte Mann und seine Schulter bis in Most wieder fit ist! Gute Besserung!
Bin kurz vor 4 Uhr abgehauen als das passiert ist.
Hat er keine super-wunder renntstrecken versicherung der bischen den unschuldige ungarer trösten würde? Ich weiss dass Er sich mehrfach entschuldigt hat, es ist trotzdem eine riesengrossen gesundheitlich und ekonomisch katastrof für ein unschuldiger.. Es ist kein bitte, es ist nur ein hoffnung, Ich habe ihn gestern nacht in krankenhaus besucht, er muss mindestens 14 tage in Krankenhaus bleiben, und hofft dass er wieder richtig gehen kann

februari: Aragon, Valencia, Castelloli mit BiPro
april: Hungaro, Slovakiaring, Pannoniaring
may: Brno, Hungaro Pann, Slovakia
Juni: Slovakiaring, Hungaro, Brno, Pann